درخواست مهردیجیتال سازمانی
- - دریافت و تکمیل فایل اطلاعات مورد نیاز از کارشناس دانشگاه
- - ارسال فایل به کارشناس دانشگاه
- - ثبت اطلاعات و دریافت فرم درخواست توسط کارشناس دانشگاه
- - ارسال فرم درخواست به کارشناس درخواست دهنده
- - تکمیل فرم توسط مرکز مطابق با توضیحات داده شده توسط کارشناس دانشگاه
- - تایید پروانه مرکز توسط واحد صدو پروانه مرکز در دانشگاه
- - امضا معاون مربوطه
- - ثبت فرم مهر و امضا شده توسط کارشناس دانشگاه
- - دریافت فایل های دسترسی از وزارت بهداشت توسط کارشناس دانشگاه و ارسال آن به کارشناس مرکز